ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ....που θα πρέπει να αποφύγουμε.

Καταστηματάρχες & Ανακύκλωση

Εδώ και καιρό αγανακτώ με τους καταστηματάρχες που βγάζουν συνέχεια στοίβες από χαρτόκουτα κι αντί να τα αφήσουν στον κάδο ανακύκλωσης, προτιμούν τον σκουπιδοτενεκέ.
Πονάει η ψυχή μου να βλέπω τόση ΑΠΑΘΕΙΑ και ΜΗΔΕΝΙΚΗ οικολογική συνείδηση.

Κάποιος φορέας του Δήμου Θεσσαλονίκης (όπου ανήκω), μου είπε ότι παλιά είχε μοιραστεί κάποιο φυλλάδιο με παροτρύνσεις ανακύκλωσης και μεταξύ των άλλων, ειδοποιούσε τους καταστηματάρχες που έχουν χαρτόκουτα, να τηλεφωνούν στο 195 για να έρχεται ένα φορτηγάκι του Δήμου και να τα μαζεύει.

Μόλις την προηγούμενη βδομάδα, είδα ότι το εμπορικό κατάστημα κάτω από το σπίτι μου είχε υπερβολικά μεγάλο αριθμό κουτιών στον κάδο σκουπιδιών (φαίνεται του ήρθαν οι πασχαλινές παραγγελίες) και πήρα μόνη μου τηλέφωνο στο 195, έδωσα τα δικά μου στοιχεία και ήρθαν οι άνθρωποι από την ανακύκλωση και τα πήραν. Περισσότερα...

No comments:

Post a Comment

Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ σε χρειάζεται. Γράψτε την γνώμη σου. Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου.