ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ και για την Μακιστο.

ΛΙΣΤΑ για κάδους ανακύκλωσης.

Χαίρεται! Ελπίζω το 2008 να μπήκε πιο ευχάριστα αν και με τον σεισμό έδειξε τις διαθέσεις του!

Θα μπω γρήγορα στο θέμα καταρχάς τσεκάρετε το blog μου για μια ενδιαφέρουσα παράσταση που δυστυχώς παίζεται ως την Κυριακή αλλά αν και όποιος μπορεί καλό θα ήταν να πάει γιατί έχει να κάνει με το περιβάλλον και τα καμένα.
Εγώ θα πάω μέχρι την Κυριακή σίγουρα.

Το άλλο θέμα τώρα είναι για την κομποστοποίηση, επειδή έχω αρχίσει να τα ρίχνω στον κήπο μου ότι μπορώ αλλά μάλλον θα πρέπει να έχω και ένα κάδο κομποστοποίησης τι στοιχεία χρειάζεται να δώσω για να μπώ κι εγώ στην λίστα για να χτυπήσουμε καλύτερες τιμές ?δεν ξέρω βέβαια καν πόσο έχουν!

Περιμένω νέα σου

Χαιρετώ
Μαρία

No comments:

Post a Comment

Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ σε χρειάζεται. Γράψτε την γνώμη σου. Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου.